
8 érv a Home Staging mellett
Az ingatlan minél gyorsabban és magasabb áron történő eladása azáltal, hogy esztétikailag és funkcionálisan vonzóbbá tesszük a vevők számára.


A Home Staging folyamata
1. Első konzultáció és helyszíni felmérés
2. Piacelemzés és célcsoport meghatározása
3. Stratégia és teendőlista kidolgozása
4. Home staging megvalósítása
5. Profi fotózás és előkészületek a hirdetéshez
5. Profi fotózás és előkészületek a hirdetéshez
A home staging ma már nem csupán egy trend, hanem egy kifinomult értékesítési eszköz, amely professzionális módon támogatja az ingatlanpiaci sikert. Egy tudatosan előkészített otthon nemcsak vonzóbbá válik a potenciális vásárlók számára, hanem érzelmi kapcsolatot is képes kialakítani – ez az, ami valódi különbséget jelent az értékesítés során. Amennyiben Ön a lehető legmagasabb színvonalon kívánja képviselni ingatlanát, érdemes a home staging erejét kihasználni. Tapasztalataink szerint egy jól megtervezett prezentáció nemcsak gyorsabb eladást eredményez, de jelentősen javíthatja az ártárgyalások pozícióját is. Ha fontos Önnek a professzionalizmus, az első benyomás ereje, és az érték maximalizálása, örömmel állunk rendelkezésére – prémium megoldásokkal, személyre szabott tanácsadással.
Gyakran ismételt kérdések
LEGGYAKORIBB ALKALMAZÁSI TERÜLETEK: 1. Eladásra kínált családi házak A tágas terek, teraszok, kertkapcsolatok különös figyelmet érdemelnek. A staging segít a funkcionalitás kiemelésében és a térarányok vizuális optimalizálásában. 2. Társasházi lakások (panellakásoktól a luxus penthouse-ig) Különösen a versenypiacon lévő városi lakások esetén fontos a megkülönböztethetőség. Egy jól berendezett enteriőr azonnal megfogja a figyelmet. 3. Üres új építésű ingatlanok A bútorozatlan tér sok vevő számára nehezen értelmezhető. A staging segítségével érzékelhetővé válik a tér funkciója és nagysága – ami gyakran segít a döntésben. 4. Használt, már lakott lakások Ezeknél a home staging különösen érzékeny folyamat: a személyes tárgyak és stíluselemek visszafogása kulcsfontosságú, hogy a vevő "saját otthonként" tudja elképzelni a lakást. 5. Rövid és hosszú távú kiadásra szánt ingatlanok (pl. Airbnb, ) A verseny ezen a piacon is erős. A vendégek már a képek alapján döntenek – egy stílusosan, célcsoporthoz igazítva berendezett lakás magasabb foglaltságot és jobb értékeléseket hozhat. 6. Kereskedelmi terek, bemutató lakások, mintalakások Az értékesítési irodák és bemutató ingatlanok esetén a staging célja a márkaélmény erősítése és az érzelmi bevonódás elérése.
A home staging egy tudatos, vizuális és érzelmi előkészítés: célja, hogy az ingatlan a lehető legvonzóbb formájában jelenjen meg a piacon. A berendezés, színek, fények és részletek összehangolásával segít a vevőknek elképzelni saját jövőjüket az adott térben.
Mert az első benyomás számít. A profi staging bizonyítottan lerövidíti az értékesítési időt és emelheti az eladási árat. Egy harmonikusan megtervezett tér kiemelkedik a hirdetések között, és érzelmi kötődést alakít ki a potenciális vevőkben.
Nem. A home staging üres, részben bútorozott és lakott ingatlanoknál is alkalmazható. Minden esetben az a cél, hogy a meglévő vagy hozzáadott elemek segítségével professzionális, hívogató benyomást keltsünk.
A költség több tényezőtől függ: az ingatlan méretétől, állapotától, bútorozottságától és a kívánt stílustól. Minden esetben egyedi ajánlatot készítünk, az ingatlan típusához és piaci céljaihoz igazítva.
A kisebb projektek néhány nap alatt is kivitelezhetők, míg komplexebb staging esetén akár egy-két hétre is szükség lehet. A tervezési és kivitelezési ütemezést mindig előre egyeztetjük, a lehető leghatékonyabb lebonyolítás érdekében.